تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

بانک جزوات و مقالات تخصصی و کاربردی ترجمه ® ویژه دروس پزشکی ®

این سایت درنظر دارد مقالات به روز حوزه پزشکی را ترجمه شده جهت تحقیق ، پایان نامه ، استفاده در کتب در اختیار شما قرار بدهد


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

آمار بازدید سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 19
  • بازدید کل : 57835

مناسب‌ترین زمان برای بازگشت زندگی به حالت عادی


 

مناسب‌ترین زمان برای بازگشت زندگی به حالت عادی

یک بهار نامطمئن، یک تابستان شگفت‌انگیز، یک پاییز و زمستان محتاط، و بعد، سرانجام، آرامش.

پایان پاندمی کرونا ویروس در نهایت در حال انجام است، اما جدول زمانی برای رسیدن به آنجا به نظر می‌رسد که آن به صورت روزانه تغییر می‌کند، با به روز رسانی انواع ویروسی، تدارکات واکسن، و دیگر متغیرهای مهم به نظر می‌رسد که خط پایان را به عقب هل می‌دهد یا آن را به جلو می‌راند. چه زمانی ما قادر خواهیم بود که در نهایت دوباره زندگی کنیم؟

پیش‌بینی دقیق ترس و وحشت دشوار است، اما ما اطلاعات کافی برای حدس زدن مطمئن داریم. یک راه مفید برای فکر کردن در مورد چیزی که در پیش رو داریم این است که فصل به فصل برویم. به طور خلاصه: زندگی در این بهار تفاوت چندانی با سال گذشته نخواهد داشت. تابستان می‌توانست به طور معجزه آسایی به حالت عادی نزدیک شود. و پاییز و زمستان بعدی می‌تواند باعث پیشرفت مداوم و یا پسروی متوسط و در نتیجه بازگشت به زندگی قبل از پاندمی شود.

در اینجا، با جزئیات بیشتر، این چیزی است که آمریکایی‌ها می‌توانند انتظار داشته باشند زندگی روزمره برای چهار فصل آینده چگونه به نظر برسد.

"SPRING ۲۰۲۱"

​​​​​​​​

در بیشتر موارد، زندگی روزمره تا چند ماه آینده از حالت عادی دور خواهد بود. البته عادی بودن یک کلمه لغزان است، با توجه به این که بسیاری از آمریکایی‌ها مجبور به گزارش دادن کار و یا انتخاب شام برای بیرون رفتن، سفر کردن و انجام هر نوع کاری که دیگران از آن اجتناب کرده‌اند، شده‌اند. اما هر آنچه که مردم در طول سال گذشته انجام نداده اند، آن‌ها می‌توانند انتظار داشته باشند که این کار را در بهار امسال انجام ندهند.

بعید است که افراد کافی در بهار واکسینه شوند تا به وضعیت عادی بازگردند. در حقیقت، کارشناسان بیم آن را دارند که این بیماری همه‌گیر در کوتاه‌مدت بسیار بدتر شود، زیرا انواع مختلفی از ویروس که مسری تر یا مقاوم در برابر واکسیناسیون هستند نسبت به نسخه اصلی که در ایالات‌متحده در حال انتشار است، شروع شده‌است. آسیبی که این واریانت ها وارد می‌کنند هنوز ناشناخته است؛ همانطور که همکارم رابینسون میر در اوایل این ماه نوشت، "مارچ تا می راز است".

با این حال، خبر خوب این است که حتی با وجود این تفاوت‌ها، به نظر می‌رسد که واکسن‌های موجود خطر بیماری شدید را کاهش می‌دهند، به این معنی که با ادامه واکسیناسیون مردم بیشتر و بیشتری محافظت خواهند شد. و واکسن‌ها می‌توانند میزان خطر افراد را تغییر دهند. اشیش جها، رئیس دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه براون، به من گفت که در یک ماه یا بیشتر، در غیاب موج واریانت، او احتمالا با رفتن به خانه یک دوست برای نوشیدن، بدون ماسک و داخل خانه راحت خواهد بود، اگر او و دوستش هر دو کاملا واکسینه شده باشند. جها گفت: " وقتی ما به اواخر بهار می‌رسیم، بسیاری از این چیزها اجتماعات کوچک‌تر افراد واکسینه شده را به نظر من کاملا ممکن می‌سازد."

تابستان ۲۰۲۱،

​​​​​​​​

هر اتفاقی که در بهار رخ می‌دهد، تابستان باید یک جدایی عالی از آنچه که آمریکایی‌ها تا کنون زندگی کرده‌اند باشد. همانطور که هم‌کار من جیمز همبلین هفته گذشته نوشت، " در بیشتر نقاط آمریکا، تابستان می‌تواند احساس … کند. "عادی"، "حتی" وحیانی "

اندرو نویمر، یک استاد بهداشت عمومی در دانشگاه آروین به من گفت: " با وجود برخی تغییرات که واقعا احمقانه است، من انتظار دارم تابستان خیلی شبیه تابستان ۲۰۱۹ باشد." براساس کاهش تعداد موارد و بستری شدن در بیمارستان در چند هفته گذشته، او فکر می‌کند که زندگی حتی می‌تواند در ماه می به حالت عادی نزدیک شود.

متخصصان دیگری که من با آن‌ها مشورت کردم، کمی کم‌تر خوش بین بودند، اما آن‌ها به طور کلی موافق بودند که در برخی نقاط بین ژوئن و سپتامبر، ترکیب واکسیناسیون گسترده و آب و هوای گرم ممکن است فعالیت‌های بسیاری را امن‌تر کند، از جمله رفتن دوستان و خانواده به داخل خانه، حمل و نقل عمومی، بودن در محل کار، شام خوردن در داخل رستوران، و سفر در داخل کشور (‏چه برای کار، بازدید از دوستان و یا تعطیلات)‏.

به گفته امیلی اوستر، یک اقتصاددان در براون که در مورد تصمیم‌گیری در مورد پاندمی روزانه در خبرنامه خود به نام "داده‌های والدین" می‌نویسد، صرف‌نظر از زمانی که واکسن برای کودکان در دسترس قرار می‌گیرد، همه موارد بالا در مورد کودکان و خانواده‌های آن‌ها اعمال می‌شود. مدرسه رفتن به صورت شخصی نیز باید امن‌تر شود. اگرچه زمان واکسن کودکان نامشخص است، اما حدس اوستر این است که آن‌ها ممکن است در طول تابستان برای کودکان ۱۲ و بالاتر و بعدا برای کودکان زیر ۱۲ سال و شاید در پاییز در دسترس باشند.

امن‌ترین راه برای بازگشت به فعالیت‌های فاز این است که مردم به تدریج از محیط‌های اجتماعی کوچک‌تر و خصوصی (‏مانند خانه یک دوست)‏به محیط‌های بزرگ‌تر و عمومی (‏مانند یک رستوران)‏بروند که این هم چیزی است که احتمالا بسیاری از افراد با آن احساس راحتی بیشتری خواهند کرد. اوستر پیش‌بینی می‌کند: " مردم به آرامی جهان اجتماعی که در آن مشارکت دارند را گسترش خواهند داد ."

به عنوان مثال، جا، انتظار دارد که میزبان ۲۰ یا بیشتر دوستان برای جشن چهارم جولای در حیاط خانه‌اش باشد، با هر بزرگ‌سال واکسینه شده و هیچ‌کس مجبور به پوشیدن ماسک نباشد. او تصور می‌کند که در تابستان با خوردن غذا در داخل یک رستوران احساس راحتی می‌کند، البته به شرطی که بسته‌بندی نشده باشد و تهویه هوا مناسب باشد.

با این حال، تابستان هنوز محدودیت‌های خودش را دارد. کارشناسانی که من با آن‌ها صحبت کردم بازگشت کنسرت‌های داخلی، حضور کامل در رویداده‌ای ورزشی، یا سطوح بالای سفر بین‌المللی را پیش‌بینی نکردند.

با این حال، آن‌ها انتظار داشتند که آمریکایی‌ها بتوانند از پوشیدن ماسک و فاصله اجتماعی در زمینه‌های دیگر راحت شوند. جنیفر بیم دود , استاد جمعیت‌شناسی و بهداشت جمعیت در دانشگاه آکسفورد و مدیر ارشد علمی برنامه " برنامه آموزشی عمومی کوید19 " گفت : " من فکر می‌کنم هنگامی که مردم خود را واکسینه کنند , آن‌ها ماسک را کنا خواهند گذاشت , اما این برنامه از دیدگاه سلامت عمومی نیز ایمن خواهد بود . " پیش‌بینی نومر این است که تا زمانی که به هر آمریکایی حداقل واکسن داده نشود، ماسک زدن در مکان‌های عمومی ضروری خواهد بود، که در این مرحله او تصور می‌کند که با لغو قوانین ماسک موافق خواهد بود.

حتی زمانی که این اقدامات احتیاطی دیگر به شدت ضروری نباشند، بسیاری از مردم احتمالا برخی از آن‌ها را نگه می‌دارند و پوشیدن یک ماسک را انتخاب می‌کنند مثلا در حمل و نقل عمومی و یا در یک فروشگاه مواد غذایی. Oster فکر می‌کند که در حالی که فعالیت‌های خاص باید در طول تابستان امن‌تر شوند، بسیاری از مردم ممکن است تا پایان سال و یا حتی بعد از آن از سرگیری آن‌ها احساس راحتی نکنند.

پاییز و زمستان 2021-2022

​​​​​​​​

حتی اگر تابستان مانند پایان پاندمی به نظر برسد، ممکن است بیشتر به تعویق بیافتد.

بیشتر جمعیت ایالات‌متحده باید تا پاییز واکسینه شوند، اما به نظر می‌رسد که برخی از تجدید حیات ویروس در ماه‌های سردتر محتمل است. نومر گفت: " این زمستان به بدی این زمستان نخواهد بود، اما من نمی‌دانم که این خیلی بد خواهد بود یا [‏ اگر ]‏ فقط تعداد کمی از مردم آن را دریافت خواهند کرد."

خوشبختانه، سناریو دوم محتمل‌تر به نظر می‌رسد، و هنوز هم می‌تواند اجازه نرمال بودن بیشتر را بدهد؛ حتی ممکن است کنسرت‌های خانگی باز گردند. دود گفت: " تابستان ممکن است برای جمعیت واقعا بزرگ کمی زود باشد." " من پاییز را نقطه عطف مهم این نوع اجتماعات جمعی می‌دانم."

این سناریو ممکن است منجر به شعله‌ور شدن ویروسی ایزوله شود، اما واکسن‌ها باید به طور قابل‌توجهی احتمال اینکه هر کسی که مبتلا شود در بیمارستان ظاهر شود را کاهش دهند، و همچنین ممکن است احتمال انتشار ویروس را کاهش دهند.

نتیجه دیگر کم‌تر محتمل اما نگران‌کننده‌تر به نظر می‌رسد: چه به این دلیل که واریانت از واکسن‌های موجود فرار می‌کند و چه به این دلیل که عفونت در میان افراد واکسینه نشده افزایش می‌یابد، موارد ممکن است دوباره افزایش یابند. حتی پس از یک تابستان شگفت‌انگیز، افزایش موارد حتی اگر به تعطیلی کامل نیاز نداشته باشد، می‌تواند نیاز به بازگشت به بسیاری از اقدامات احتیاطی از قبل در این بیماری همه‌گیر داشته باشد. نومر گفت: " من نمی‌گویم که بازگشت ماسک‌ها و کار از خانه و همه مهملاتی که ما از آن‌ها نفرت داریم تضمین شده‌است." او گفت: " اما اگر برگردد، در تابستان نخواهد بود. در پاییز خواهد بود."

خوشبختانه، اگر گونه‌های سر سخت در حال گردش باشند، واکسن‌های جدید باید بتوانند آن‌ها را نسبتا سریع رام کنند. تنظیم دستورالعمل فعلی واکسن تنها چند ماه طول می‌کشد، به این معنی که اختلال در زندگی روزمره به اندازه آنچه که آمریکایی‌ها تا به حال تجربه کرده‌اند، نخواهد بود.

بهار / تابستان سال ۲۰۲۲

​​​​​​​​

بعد از زمستان آینده، پیش‌بینی‌های کارشناسان بسیار ساده است: زندگی در ماه‌های گرم‌تر سال ۲۰۲۲ باید نرمال باشد، یا حداقل هر چیزی که به عنوان پاندمی عادی باشد. این ویروس هنوز هم وجود خواهد داشت، اما یک احتمال این است که احتمال کمتری وجود داشته باشد که مردم را به شدت بیمار کند و مانند آنفولانزا، عمدتا در ماه‌های سردتر گردش کند؛ بعضی از مردم هنوز از کوید19 می‌مردند , اما ویروس دوباره از کنترل خارج نمی‌شد . در عین حال، آمریکایی‌ها باید بتوانند بیش‌ترین تلاش خود را، اگر نه همه، از چیزهایی که در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بدون ماسک و نگرانی از دست دادند، انجام دهند.

البته این دوران رویایی هنوز بیش از یک سال فاصله دارد و یک مانع پیش‌بینی‌نشده می‌تواند از سرگیری زندگی عادی را به تاخیر بیندازد. با این حال، جا گفت که نمی‌تواند چیزی را که ممکن است باشد، تصور کند. پس از یک سال بازی با این بیماری همه‌گیر، او در نهایت می‌تواند زمانی را ببیند که دیگر هیچ فاجعه دیگری برای تصور کردن وجود ندارد.

  انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 24

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • لامپ‌های فرابنفش C برای ضد عفونی سطوح به طور بالقوه آلوده به SARS - CoV - 2 در محیط‌های بیمارستانی بحرانی: نمونه‌هایی از استفاده آن‌ها و برخی توصیه‌ها
  • آپوپتوزیس القا شده توسط ویروس انفلونزا A و انتشار ویروس
  • حساسیت بتا تالاسمی هتروزایگوت به کوید19
  • بیماری قلبی همراه با واکسن mRNA کوید19
  • ظهور ویژگی‌های نوروتروپیک SARS - CoV - ۲
  • مکانیسم بیماریزایی میکروب
  • مکانیسم های میکروبی بیماری زایی
  • میکروبیولوژی بالینی پردازش، جداسازی، تشخیص و تفسیر
  • نامیبیا استفاده دستوری واکسن روسی COVID۱۹ را به حالت تعلیق درآورد
  • سیاست در حال از بین بردن یک بحث مهم بر سر مصونیت شما از بهبودی از COVID۱۹ است.

کرج

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "بانک جزوات و مقالات تخصصی و کاربردی ترجمه ® ویژه دروس پزشکی ®" می باشد